De mult n-am mai vazut o Toyota Supra in toate mintile ei. Defapt, daca stau bine sa ma gandesc, am mai vazut una singura si era pe butuci. Azi, in schimb, am vazut o Supra din 82 si pe langa faptul ca era functionala, proprietarul, pasionat de masini vechi si membru in Retromobil club, avea ganduri mari cu ea.
Tocmai ce treceam pe langa o spalatorie cand am vazut masina cu usile si portbagajul deschis, initial am crezut ca este un Subaru XT, asa ca am tras pe dreapta si m-am dus pana acolo si nu era Subaru, era Supra.
Din ce am vorbit cu proprietarul, urma o sablare si o reconditionare totala, masina asta veche si relativ rara pe la noi se asteapta la un viitor luminos. Cum masina era cu numere rosii si cum am cautat si pe net sa vad la ce preturi se vinde asa ceva, am gasit si anuntul…pretul cerut destul de mic.2 200 euro. Pret acceptabil pentru o masina sport ce te poate baga fara probleme in randul pasionatilor.
Motor 2.8 litri si 150 cai putere, cutie 5 trepte, suspensie individuala, frana pe disc pe toate rotile. Si ce era si mai misto la masina asta, japonezii, au montat standard pe Toyota Celica Supra, geamuri si oglinzi electrice.
Tare curios sunt sa vad cu va arata masinuta asta dupa ce va avea parte de reconditionarea promisa de posesorul ei. Cu siguranta, multe capete vor fi intoarse de aceasta masina.
nu știu cât de rentabil e să recondiționezi așa ceva, că nu e nici prea bătrână să o poți trece pe vehicul istoric și astfel să scapi de niște taxe
Avand in vedere ca ultimul ei an de fabricatie a fost ’84 … deci au trecut 32 de ani de la minimul de 30 la ultima ei fabricarea si 34 de cand a fost masina facuta (asta e noua lege) se incadreaza lejer la automobil de epoca. Pe langa asta, este un classic sport japonez extrem de apreciat de cei care stiu cu ce se mananca treaba asta! Investitia merita din plin pentru ca va avea doua categorii de fani:
Fani masini sport classice
Fani masini japoneze sport classice.
Mareane … mi’ai facut o mare surpriza … dar putine poze. Vroiam si un interior ceva … mai multe detalii … alea alea. Sunt masini rare, foarte rare peste tot nu numai la noi. Dupa ea a mai fost facuta doar SUPRA din anii ’90 de 3 litri, dar cu asta a inceput legenda.
Foarte misto! 🙂
Mai tarziu m-am gandit sa fac si poza la interior..arata bine oricum.