Cred că ați văzut pe la televizortătă, o reclamătătă la o beretătă de toată jena…tătă. Da, berea aia cu nume de munți și cu gust de pișoarcă(tătă) în care un nene instalator se freacă lașciv pe țâțe și-i povestește pe plajă unui Cabral zâmbăreț (zic, nu știu dacă e chiar Cabral, oricum, el el obișnuit cu glume de genu’) cum a fost el cu blonda în vacanțătătă la bulgari.
Concluzionează nenea ăsta băutor de bere bucegi, că nu mai calcă la mare la bulgari, că tot mai bine e pe litoralul nostru, că nicăieri nu-i ca acasă! Glumătătă.
Bă, a dracu nație de cârcotași mai suntem, zici că noi am inventat coada la prună și uităm că pe român, bulgarii l-au învățat ce e ăla all inclusive. Și dacă e să vorbim serios de plaje și condiții oferite, la capitolul turism, hai să fim serioși, bulgarii se pișă pe noi…cu bolta. Dar, ce să faci, așa suntem noi, mândri și cu chiloți murdari.
Daca nemtalaii nu investeau pe la Bulgari dupa anii ’90 ma indoiesc ca era altfel fata de ce e pe la noiTATA sau poate chiar mai rau. Singura faza desteapta a bulgarilor a fost ca ia dus mintea sa accepte manegement german prin turoperatorii lor, care a dus mai departe la atragerea de banii nemtesti si mai ales turisti nemti care sunt cei mai mari amatori de „all inclusive” concept ce tot ei l’au adus pe piata turistica prin anii ’70. Cam asta este realitatea din spatele „succesului bulgaresc” si nu vreun alt miracolTATA. Pe de alta parte … in mod cert … decat litoral romanesc mai bine plajaTATA bulgareasca din orice pozitie.
Nemtalai au investit ca stiau ei ceva….Uite, ai mei de la firma, au venit sa-si faca fabrica in romania si cand au dat de birocratie si spaguiala, au fugit si au investit in Bulgaria…si acum, in romania, doar distributie.