Un documentar despre ce aduce lumea la stadion, despre marketing și despre pasiune.. Teoretic ar trebui să fie un documentar despre baseball dar nu e, că sunt prea puține faze de joc. Baseball-ul e doar așa, motivul de la ce a pornit. Pentru europeni e greu să priceapă sporturile americane dar și pentru americani e greu să priceapă pasiunile născute de fotbal de exemplu. Asta pentru că de cele mai multe ori sportul efectiv e rămas pe locul 2, americanii dând impresia că mai degrabă apreciază ce se întâmplă pe lângă meciul propriuzis. Ei sunt pe distracție, pe show, cu berea într-o mână și gura plină de hotdog și, cumva, cred că e mai bine așa. Zic asta și ca o concluzie personală dar și ca o completare a ceea ce a spus bătrânul Veeck, cum că, lumea ar fi un loc mai bun dacă oamenii nu ar lua-o atât de în serios.
Nu vă fac spoiler, doar vă recomand. Ideea este că eu, după ce am vizionat Sfântul celei de-a doua șanse am rămas mai degrabă cu senzația că documentarul a fost mai mult despre relația tată-fiu/ fică și mai puțin despre baseball sau marketingul despre care v-am zis.
Documentarul e pe Netflix pentru ăia cu dare de mână dar și la bulgari ca să zic așa…