Acu ceva vreme când prietenul Ice n-o ardea politic și mai făcea încă blogging old school mai mult decât să să joacă de-a influențărul politic, călăreț al apocalipselor, a ascris un articol despre Renault Fuego. Băbăieți, scria omul despre Renault Fuego prin 2016…da memoria mea de elefant a făcut conexiunea acum când am văzut postarea domnului Silviu Aioanei-Craciunel de pe un grup al pasionaților de mașini vechi. Bine, și mie mi-a plăcut maxim mașinuța asta dar au trecut mai bine de 5-6 ani de când nu am mai văzut un Renault Fuego pe viu. E, pentru că mașina asta a fost scoasă la vânzare, poate are cineva chef să-și cumpere un Renaul Fuego 2,0GTX. Așa cum zice și vânzătorul în descrierea de mai jos, e o mașină destul de răruță…și poate fi considerată chiar o investiție. Vă las link către toată postarea aici. Posibil să aveți nevoie să vă înscrieți în grup pentru a vedea mai multe poze și detalii. Eu mi-am permis să iau toată descrierea făcută de proprietar, că cine știe…poate cineva chiar caută un Renault Fuego de vânzare și poate e de ajutor ambilor.
Din motive obiective(spatiu, timp, resurse…) trebuie sa vand una dintre masini si anume Renault Fuego 2.0 GTX din 1983. Este o masina foarte rara atat in EU, dar mai ales in Romania(in special aceasta versiune 2.0 GTX – motor 2000cc, benzina, CV 5 trepte, manuala). Aceasta se poate inregistra si ca vehicul istoric pentru cine doreste.Mașina a avut un singur proprietar în Germania până în 1993 (pana la 125.000 km), un proprietar în România până în ianuarie 2020 (156.000 km) și eu până acum (159.000 km). În toți acești ani, mașina a stat doar într-un garaj și a fost condusă regulat doar pe vreme bună, functionand perfect. Ca urmare, toate ornamentele exterioare din plastic și chederele ușilor/portalului sunt originale si într-o stare perfectă.
De când o am, am investit foarte mult timp, energie și atenție pentru a-i oferi acestei mașini starea tehnică perfecta si stralucirea meritată. Detin un istoric complet cu poze și facturi cu tot ce am schimbat de când am mașina. Din punct de vedere tehnic, mașina este la 95% perfecta (întrucât restul de 5% ar putea fi lucruri pe care nu le-am observat încă). Voi spune doar o parte din componentele care au fost schimbate cu componente premium NOI:
- amortizoare față (AL-KO)
- amortizoare spate (Sachs)
- toti suportii de cauciuc ai motorului + cutiei de viteze,
- kit-ul de ambreiaj complet (Sachs) și cablu de ambreiaj
- cablu vitezometru,
- timonerie schimbator(STC)
- baterie noua(inca in garantie)
- pompă de combustibil(Valeo)+filtru combustibil(Mann)
- sistem de evacuare nou (tobe față, mijloc și spate/cea din spate este inox)
- alternator și electromotor reconditionate
- rulmenți roți față și spate (SNR)
- radiator nou ALU (fabricat la comandă)
- pompă de apă (Dolz)
- bujii și fise aprindere(NGK)
- frane noi față și spate (Brembo)
- toate articulațiile de la suspensie și direcție(bucse, bielete, pivoti, capete de bara, etc) schimbate + o mulțime de cabluri și furtunuri.
Ulei de motor am folosit doar Liqui Moli 15w 40. Carburator servisat cu inlocuire membrane/garnituri. Jantele sunt originale si au fost restaurate profesional luna aceasta: sablate, grunduite si vopsite electrostatic(nu au fost indoite sau sudate). Cauciucuri de vara in stare buna. Din punct de vedere estetic, mașina are nevoie de putina atenție pe alocuri din cauza vechimii sale. Prezinta rugină la pasajele roților din spate(in partea de jos) și la fetele de uși DAR am ambele uși complete ca piese de schimb în stare perfectă (fără rugină). Mașina ar avea nevoie poate de o vopsire proaspătă pentru o persoană foarte pretențioasă deoarece prezinta imperfectiuni. Pe langa usile mentionate, mai am o multime de alte componente ca piese de schimb, unele sunt second-hand: set complet de geamuri (fata/spate si laterale), set complet de ornamente exterioare din plastic, radiator pentru incalzire interioara + ventilator, filtru de aer original , aprindere electronică Renix și altele + o serie de piese NOI: brațe inf. de suspensie față și braț de suspensie spate, pompă de combustibil(Valeo), filtru de combustibil(Champion), filtru de ulei(SKF), kit complet distribuție(rola SNR/curea QH), curea alternator(Bosch), thermostat(Calorstat by Vernet), cilindrii de frână spate, cilindri de frână față, cilindru principal de frână(Ferodo), garnitură baia de ulei, set complet garnituri evacuare, cablu de ambreiaj și altele…Toate acestea vin a pachet odata cu masina.Interiorul este intr-o stare foarte buna, fara piese rupte sau lipsa, tapiserie intacta. Are sistem de sunet radio/CD Pioneer cu difuzoare Magnat fata&spate. Am rugamintea ca persoanele neinteresate sau „cunoscatorii” sa nu deranjeze inutil si sa treca peste anunt. De asemenea, nu doresc niciun fel de schimburi. Proprietar, se poate elibera fiscal. Pretul este de 6.800€, usor negociabil doar la fata locului. Multumesc!
„influențărul politic, călăreț al apocalipselor…”
Pe bune?! Hai ca asta nu stiam! :))))))))))))
Pe de alta parte… pffff … masina aia e o bijuterie, o reala bijuterie si da, foarte rara in EU, s’au exportat mai mult in USA ca in vremea aia Renault inca exporta si la aia incercand sa le arate cum se fac masinile! :)) Ce sa zic … de as avea banii aia de investit si un loc unde sa o pot conserva, as cumpara’o fara sa clipesc! 🙂
Mai trebuia să adaug ceva??? Aș fi vrut să încerc o paralelă cu Tristoiu, da am zis ca mai bine nu…
Altfel Da, masina aia chiar e tzatza de matza, d-aia am și postat anunțul aici. Chiar e ceva in care sa securizezi niște bani.
Pai tu stii, ca tu ai pus etichetele, eu as fi subiectiv la capitolul asta! :))
Nu mai e valabil anuntul, probabil ca s’a si gasit cineva care sa faca investitia aia! 🙂