Că tot ziceam că revin cu ceva impresii despre anvelopele de iarnă LASSA Snoways4, acum că am făcut și prima pană de când le-am pus, cred că e un moment bun să-mi expun o concluzie cât se poate de personală despre aceste anvelope. Despre pană nu mă pot pronunța, la ce șurub autofiletant am luat puteam să am pe mașină și mama anvelopelor, că nu scăpa. Altfel, păcat că a intrat șui și se desumfla roata că altfel, acolo îl lăsam. Că am mai mers cu autofiletante în roată și dacă intră bine, dacă intră drept, nu e nevoie să-l scoți. În fine, așa se întâmplă când circuli pe lângă blocuri în curs de reeșapare și pe lângă oamenii primăriei care schimbă borduri și trotuare…te poți pricopsi cu diverse în cauciucuri.
Impresii despre anvelopele de iarnă LASSA Snoways4
Povesteam aici cum am vrut să-mi iau de black friday anvelope Debica Frigo HP 2 și am sfârșit prin a lua Lassa pe motiv de principiu, că ăia de vindeau Debica au mai pus și ei 8 lei pe bucată că tot era black friday. În fine, am montat cauciucurile pe 22 noiembrie și până azi, în ajunul Crăciunului am făcut aproape 3 mii kilometri cu anvelopele de iarnă Lassa Snoways 4. Polei nu am cu ele în rest am avut parte de prima zăpadă pe undeva prin Bucegi, apoi am avut parte iar de fleoșcăială și multă ploaie prin Stara Planina dar și de vreme bună, cu asfalt uscat dar și drumuri de țară cu noroi. Concluzia ar fi că nu-mi pare rău că am ales anvelopele astea. Că pe zăpadă și noroi s-au comportat foarte bine, am avut parte și frânări bruște și vreo două capace și iar s-au comportat bine. Iar pe asfalt ud, exact cum ziceau și ăia în testele lor, în caz de acvaplanare, chiar au fost foarte ok.
Singurul moment în care am avut așa, o mică urmă de îndoială a fost la prima ieșire pe autostradă. Cumva, pe la 140 km/h am simțit mașina ușor nesigură. Problema aveam să o descopăr la prima vulcanizare…una dintre roțile de pe spate avea 2.2 presiune și nu 2.4 atm cât am eu nevoie. Probabil că unul dintre băieții de la vulcanizare, când mi-au schimbat anvelopele a băgat în roată o presiune mai mică.
Concluzie finală? Decât chinezisme ieftine, mai bine niște cauciucuri turcești făcute de o subsidiară Bridgestone despre care mi-a zis un om din domeniul auto că sunt printre puținii care respectă compoziția originală și prin celelalte fabrici. Ce mai rămâne de văzut acum în cazul acestor anvelope de iarnă ieftine ar fi testul timpului, să văd câte sezoane pot trage de ele. În principiu, într-un an sau doi aș schimba Peugeotul, acesta fiind și unul dintre motivele pentru care am optat să mă zgârcesc puțin la cauciucuri. Dar sper că anvelopele astea mă vor ține până se întâmplă acest lucru…
Ai Peugeot?
Normal. Ce intrebare e asta?!
confirm. am mers cu un surub de genul „negresa”, cam 3 luni pana cand cumva a iesit de acolo si n-am avut incotro. faine cauciucurile oricum. Sarbatori fericite 🙂
Nu am făcut niciodată până 😀😀
Folosesc anvelope de iarna Hankook și de vara Viking .
Am mers cu un surub vreo 5 luni, presiunea a scazut foarte putin, fara sa imi apara senzorul de presiune. era un surub foarte gros.