Am băgat Peugeot-ul în service…

Uite că a trecut mai bine de un an de când am Peugeot și i-a venit rândul să meargă în service. Din luna mai a anului trecut și până acum am băgat cu Peugeot-ul undeva la aproape 23.000 km, fără probleme. Sâmbătă a avut parte de prima reparație serioasă, i-a schimbat Mecanicosu bucșele de basculă și i-a completat freon că parcă numai răcea cum o făcea.

Altfel, până acum, i-am făcut doar un schimb de ulei și filtre și cam atât. La inspecția de sâmbătă, totul e ok… plăcuțele de frână sunt încă valabile, discurile de frână sunt ok, altceva în afară de bucșele alea de basculă nu mai bate. O mică problemă există totuși. Pe la senzorul de marsarier de la cutie umezește puțin cu ulei. Nu mult…doar cât să murdărească și să adune praful. Rămâne pentru remediat la următorul schimb de ulei și filtre, undeva mai spre toamnă când s-o face timpul.

Mulțumit de Peugeot 5008? O, da… e o mașină genială pentru cineva care are nevoie de spațiu pentru copchii și bagaje. Nu mi zic de confort și de poziția la volan. Altfel, consumul o idee mai mare, cam un litru de motorină în plus față de Ford. Și e același motor dar na, rabla e mai grea, mai puțin aerodinamică….și nici eu nu merg la consum :))

Și dacă tot e de plâns, cred că singura chestie de care m-aș putea plânge este parbrizul…e mare și te cam frige când mergi cu soarele în față. Dar na, asta e… ai vizibilitate.

7 comentarii la „Am băgat Peugeot-ul în service…”

  1. dupa ce-am stat cu dusterul pe bara o saptamana, l-am reparat in 5 minute, curatand o siguranta…
    imi aparea un martor in bord si pierdeam servodirectia. cand si cand. nu tot timpul. am pus tester nu-mi dadea nimic, cand mergea servo. cand n-a mai mers imi zicea ca eroare de comunicare. deci de ce nu comunica? hai sa vedem la sigurante. si prima de 80 pe care am pus mana era putin oxidata. smirghel pe ea, pusa inapoi, eroare disparuta, servo ca nou. scoasa de tot, pornit motor, martor in bord, canci servo. pusa la loc, eroare disparuta, servo merge. si gata problema.

    Răspunde
  2. Problemele mecanice la masinile dupa 2000 sunt mult mai rare ca inainte, astea cu partea electrica apar mai des si dau batai de cap ca is un pic mai greu de indentificat, mie mi’a luat vreo doua saptamani sa aflu de ce nu se mai deschidea un geam si electricianul care imi lucreaza la masina nu e unul care habar nu are de meserie. 😀

    Răspunde

Lasă un comentariu

Descoperă mai multe la e-redoo.ro

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura