Servisul și garanția la Electrolux și ciorapul

Cică și electrocasnicele se mai strică uneori. Până acum n-am avut probleme cu electrocasnicele cât au fost în garanție. Dar na, cică nici astea nu se mai fac ca pe vremuri, să țină o viață. Deși, combina frigorifică, un Arctic, ar vrea să mă contrazică….merge non-stop de prin 2006. În fine, să revenim la Electrolux, că aici a fost problema. Anu trecut, prin vară, am luat o mașină de spălat Electrolux cu încărcare verticală. Știu, există o mulțime de alte mașini de spălat ce intră în categoria Cea mai bună mașină de spălat…dar na, marca asta am mai avut și toată lumea mulțumită, modelul anterior cumpărat prin 2012 încă este funcțional la chiriași.

Dar săptămâna trecută Electrolux EW6TN5261 a dat eroare, s-a oprit din eliminat apa și aia a fost. Acu, că tot am băgat ciorapul ăla în titlu, mă gândeam că tre să umblu la ciorap dacă problema e gravă. Bă, n-a fost gravă, a fost mai degrabă cu ceva spume, cu un drum la showroom Titan, cu niște telefoane. Acu, hai să le iau pe rând…

S-a stricat mașina de spălat, am pus mîna pe carte să vedem care e treaba cu eroarea aia care cică este de la pompă. Din ce zice în cartea tehnică n-am reușit. Așa că intru următorul pas a fost să sun la emag pentru garanție. Desigur, robotul m-a trimis la depanero care m-au trimis în altă parte. La pasul ăsta a fost faza cu spumele. Anul trecut am comandat mașina de spălat de la birou și nu știu cum dracu am făcut și m-am conectat cu facebook-ul când am făcut comanda. E, problema este că am uitat parola de logare și emag mi-a tot trimis noua parola pe adresa de email. Care adresă de email este una antică, pe yahoo ce nu o mai folosesc de prin 2000 și ceva. Și nici aici nu mă mai pot conecta că am schimbat numărul de telefon și la întrebările alea de siguranță n-am mai știut răspunsul corect decât la prima. Amin.

Și revenim iar la telefoane la emag cu povestea asta…că am nevoie de factură și de garanție. Da, că vă unim cele două conturi și veți avea istoricul comenzilor acolo. Discuțiile astea le aveam în mașină în timp ce mergeam spre showroom Titan unde un băiet de acolo, foarte amabil, mi-a găsit comanda din 3 august 20 și mi-a printat factura. Da cică n-are la îndemână un certificat de garanție pentru mașina de spălat Electrolux EW6TN5261, că nu poate intra în cont, el vede doar comanda dar să sun în callcenter la emag că mi-o trimit ei pe email. Nu mi-au trimis-o nici până azi.

În fine, m-am urcat din nou în mașină și am sunat iar la depanero…Și-mi dau ăștia numărul de service de la electrolux.Și stai la telefon două reprize de câte 45 de minute, ca la fotbal, și ascultat cum cânta muzica și, la câteva minute o voce-mi zicea că din cauza pandemiei tehnicienii electrolux sunt mai puțini dar apelul meu este important pentru ei…să râmân la telefon.

Și cum se zice că a treia-i cu noroc, mai sun odată…Și, surpriză!!!! Mi-a răspuns cineva. I-am explicat toată poveste că am o problemă cu mașina de spălat, că am o problemă cu emailul, că am o problemă cu contul de la emag și că nu am dăcât factura…n-am certificatul de garanție. Și-mi zice tipa că a înregistrat problema mea și voi fi contactat de echipa tehnică de la Electrolux dar să găsesc garanția că altfel plătesc. Și așa s-a terminat ziua de vineri.

Luni mă sună cineva de la tehnic și-mi zice că marți între 12 și 17 o să vină depanatorul de mașini de spălat…să am factura și garanția. Și-i pove din nou că garanția n-a ajuns pe email, că cont blocat, că email blocat că am doar factura. Și zice că e ok, dacă are doar un an de la facturare, în condițiile în care electrocasnicele lor au 24 luni garanție, să-i arăt factura mecanicosului.

E, și ieri a venit băiatul de la servisul Electrolux. Super băiat. A remediat imediat problema… Cică mașina asta de spălat are ceva filtru, unul dintre cele mai bune de pe mașinile de spălat dar că acesta se mai înfundă uneori. Și-l întreb dacă din cauză că am câine, că-l am pe Gheorghe, că na, păr de animale. Și cică nu, se înfundă uneori când din neatenție, ceva intră pe lângă tambur. Și ghici ce? Pe lângă tambur, fix cât să înfunde filtrul vieții, intrase ciorapul din titlul. Altfel, din ce zicea nenea, cică mașina de spălat Electrolux EW6TN5261 ar fi una destul de fiabilă și de reușită doar că trebuie avut grijă cu ciorapii și alte chestii ce pot intra pe lîngă tambur.

021 9913-telefon service electrolux

2 comentarii la „Servisul și garanția la Electrolux și ciorapul”

Lasă un comentariu

Descoperă mai multe la e-redoo.ro

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura