Extorsiunea degajamentului

reclama-hornbach

Cei de la Hornbach au schimbat reclamele. Merg tot pe metoda Dorel, reclame usor idioate, dar cu impact emotional, cum ar spune specialistii. De data asta, e si cu sange. Inteleg mesajul, e pe principiul fotbalistic, ai, n-ai mingea, dai la poarta. Adica, te bagi si-ti faci cu mana ta, ca e sfant si nu conteaza ca nu ti-a iesit din prima. Persevereaza, doar nu esti de meserie, esti doar un pasionat. E, dar de fiecare data cand vad reclama cu casoiul ce cade peste Gigel, nu pot sa mi-l sterg din minte pe geniul ala cu extorsiunea degajamentului. Fix la el ma gandesc.

Poate pare sinistru hohotul ala de ras, dar sincer sa fiu, de-ar cadea lucrarea pe mine si n-as pati nimic, tot asa ras as scoate si eu. Dap, se cheama haz de necaz. Si oricum, mesajul campaniei, Numai cine nu munceste nu greseste, e pur romanesc si-l folosim cu totii. Deci, fruntea sus…nemtii, au pierdut doua razboaie mondiale.

Totusi, ce nu inteleg din reclama, este motivul pentru care, la final, cand treaba era aproape gata, tipul, mai bate pana aia. Cu toata logica mea de inginer, nu reusesc sa-mi dau seama…

 

Ce sa zic, mie-mi place reclama, comparativ cu ce se face pe la noi, e chiar reusita, iar cei de la Hornbach, pastreaza linia.

Marian Manea

3 Comments

    • Atrag atentia…am zis, sunt pe linia Dorel, usor idioate, dar ca si alea cu Dorel si acestea si-au atins scopul. Vrei sa zici ca de cand ai scris, nu ai mai fost la hornbach?

      • nu am fost decat o singura data cu socra-meu. pe motiv ca e departe de mine. am bricodepot, unde nu gasesc ce vreau, sau dedeman la serviciu. desigur, daca era la doi pasi cum sunt astea, ma duceam si-n el, in ciuda reclamelor cretine.

Tu ce zici?